niedziela, 3 marca 2024

Piesek z gliny

 Witajcie. Niecałe dwa lata zrobiłam między innymi wpis o kotku z gliny, którego zrobiłam. A w tym tygodniu zrobiłam i pieska. A jest to glina, która została odlana  w foremce. Piesek był malowany farbami akrylowymi. Jeszcze później została dodana kokardka. 

Wpis z kotkiem (miedzy innymi)

Nastrój: Wkurzony (przez zatkane uszy)

Po malowaniu:

Malując pieska, wzorowałam na Monte (tym deserze orzechowym) 


Z jednej strony

Z drugiej strony

 



 









Już w domu:

Została przyklejona wstążka(sama ją wybierałam)

Piesek i Kotek - moja kolekcja zwierzaków z gliny







Kama była bardziej zainteresowana pieskiem niż Pikuś kotkiem

I to było na tyle. Na razie nie planuje więcej, jeśli chodzi o zwierzaki z gliny. Zobaczy się jeszcze.

Komentujcie, subujcie, udostępniacie

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kursor stworzono na