niedziela, 10 marca 2024

Małe zakupy po Dniu Kobiet

 Witajcie. Na Dzień Kobiet dziadzio dał mi 50 zł żebym coś sobie kupiła. I wczoraj kupiłam sobię nowy numer  specjalny Miraculous , kredki firmy bambino i kilka temprówek(musiałam dopłacić ze swoich). Zaraz pokazę zdjęcia. A magazyn jak zwykle fajny i ma świetny dodatek.

Nastrój: Spokojny

Dodatek - zestaw projektantki, jak coś stworzę z tego, zrobię wpis o tym

Przód magazynu
Kredki bambino


Pierwsza strona


Temperówki- dwie metalowe i jedna plastikowa












Cieszę się z tego co kupiłam. Teraz planuje kupić ołówek w sztywcie(mam już rysiki). Jakto mówią pożyjemy, zobaczymy. Ja już kończe

Lajkujcie, komentujcie, udostępniającie

                                                                                       To było na tyle 

                                                                                                                     Wasza Amandzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kursor stworzono na