czwartek, 21 marca 2024

Moja pierwsza zrobiona kreacja z gazetki (no prawie)

 Witajcie. Pamiętacie ten zestaw z poprzedniego posta, ten co ponoć  od gapili od Barbie(dowiedziałam się o tym od przyjaciółki Asi, a raczej w z jej wpisu (LINK) ) To ostatnio zrobiłam kreację z tego dodatku, a instrukcje były w gazecie. I  zaraz pokaże na zdjęciach to.

Nastrój: Pobudzony

Z przodu

Z tyłu












Wyszło mi to w miarę ok. Ale no, cóż pierwsze koty za płoty. I za pierwszym razem może być różnie. Jestem w miarę zadowolona z tego.

PS . Podkleiłam taśmą żeby się trzymała. 

Jak zrobię wiecej rękodzieł z gazetki to zrobię wpis  o tym.


Jeczcze mi coś zostało z tego. Coś może zrobię jeszcze


Subujcie, lajkujcie, udostępniajcie

                                                                              To było na tyle

                                                                                                       Wasza Amanda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kursor stworzono na