wtorek, 16 kwietnia 2024

Magzayn Miraculous Wydanie zwykłe Nr 3/2024

Witajcie. To ostatni dzień mirakulowo-wpisowego maratonu. Dzisiaj będzie o wydaniu zwykłym. Ten numer był po prostu świetny. Ma fajny plakat i fajne dodatki. A quiz jest fajniejszy. Nie przedłużając , pokażę wam zdjęcia

Nastrój: Trochę zestresowany

Zdjęcia:

Przód okładki

Pierwsza strona

Plakat

Gra planszowa, bardzo ładna

Dodatek - gumki w kszałcie kwami. 2 z 6 . Przypomina mi te zabawki z LOL Suprise albo inne takiego typu. Wiecie , gdzie nie wiadomo co się wylosuje . Coś jak ten  kurczak lub zwierzęta z kapsułek. Czuję się jak ci You-Tuberzy co nagrywają takie rzeczy. Nie przedłużając - odpakowuje raz , dwa , trzy i .......

....... wylosowałam Tikki i Wayzz'a . Do wylosowania byli również Plagg, Trixx, Pollen i Nooroo. Bardzo się ciesze
Bonus - zabawne zdjęcia
Pluszowa Tikki z jej gumkową odpowiedniczką i Wayzz'em

Pluszak i talerz z Biedronką. Pluszowa Tikki: Zrobili talerz z moją właścicielką jej....... wspaniała rzecz , o jej też tam jestem i Plagg też.


 

 Miałam ubaw robieniem tych zdjęć. Mój blog  miał niedługo 20.000 wyświetleń  i myślę co zrobić czy jakieś Q&A czy co innego. Wbijacie wyświetlenia i podsuwajcie pomysły na specjał z okazji 20.000 wyświetleń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kursor stworzono na